گران ترین و ارزان ترین گوشی های پاناسونیک

گران ترین و ارزان ترین گوشی های پاناسونیک کدامند؟

“قیمت” یکی از مهمترین فاکتورهایی است که افراد هنگام خرید به آن حتما توجه می کنند. برای اینکه پی ببریم که جنس خریداری شده توسط شما گران است و یا ارزان، به طور معمول آن را با گران ترین و ارزان ترین اجناس موجود در آن حوزه مقایسه می کنیم. اگر شما یک تلفن خانگی(اعم از بی سیم و یا باسیم) گرفته اید و می خواهید بدانید که جنس شما در چه رنجی از قیمت قرار دارد، مطلب زیر را تا آخر دنبال کنید.

تلفن پاناسونیک مدل KX-TG2361 یکی از پروفروش ترین و با کیفیت ترین تلفن های پاناسونیک می باشد که البته گران ترین گوشی پاناسونیک هم به شمار می رود. همانطور که اطلاع دارید این مدل از گوشی پاناسونیک ساخت کشور ژاپن است که دارای 2 بی سیم می باشد. از قابلیت های این تلفن، Caller ID گویا می باشد که بر طبق این قابلیت اگر شما، شماره فردی را در دفترچه تلفن این مدل از گوشی ذخبره کرده باشید، هنگام تماس وی با شما، نام وی بر روی صفحه نمایش تلفن شما نمایان می شود و به صورت گویا در سراسر محیط پخش می شود.

لازم به ذکر است که گران ترین گوشی پاناسونیک دارای منشی تلفنی نیز می باشد که برروی پایه اصلی آن دکمه های شماره گیری تعبیه شده است.

در مقابل شاید کنجکاو باشید که بدانید ارزان ترین گوشی پاناسونیک کدام است؟

گوشی پاناسونیک مدل KX-TG1711، یکی از ارزان ترین گوشی های پاناسونیک می باشد که در زمان انتشار این مطلب قیمتی معادل 150.000 تومان دارد. این تلفن در مقایسه با گران ترین تلفن پاناسونیک که در این زمان قیمتی معادل2.000.000 تومان دارد، قابلیت های زیادی ندارد. برخی از قابلیت های این دستگاه عمر باتری آن در حالت انتظار170 ساعت می باشد و همچنین برد این دستگاه در فضای داخلی تا حدود50 متر و در فضای بیرونی 300 متر می باشد. زمان مکالمه در گوشی پاناسونیک مدل KX-TG171 15 ساعت نیز می باشد.

منو اصلی