دوربین مداربسته پاناسونیک WV-NW484S

معرفی دوربین مداربسته پاناسونیک WV-NW484S

دوربین مداربسته پاناسونیک WV-NW484S یک دوربین دام با عملکرد بالا است که مقاوم در برابر خرابکاری است و قادر به تحمل ضربه و لرزش قابل توجه است.

این سطح از دوام آن، انتخاب عالی برای استفاده در زندان ها، ساختمان های در حال ساخت و ساز، ورزشگاه ها، مدارس و استفاده های مشابه است که دوربین ممکن است در معرض خطر آسیب های عمدی یا تصادفی باشد. بدنه ای آلومینیومی به همراه یک گنبد پلی کربنات ضخیم 3.5 میلیمتری و یک لنز فنری قوی می تواند از دوربین به خوبی محافظت کند.

گواهی IP66 یعنی این دوربین می تواند در محیط های خارجی نصب شود و در برابر گرد و غبار و جریان باران نیز مقاوم است. ویدئو به طور همزمان در هر دو فرمت فشرده سازی MPEG-4 و M-JPEG ضبط می شود. این به کاربر کنترل لازم را در مورد نحوه توزیع داده ها بر روی یک شبکه می دهد.

دوربین مداربسته پاناسونیک WV-NW484S

به طور عملی، به این معنی است که کاربر می تواند، برای مثال، تصاویر زنده را در حالت M-JPEG با وضوح بالا مشاهده کند و در عین حال ضبط تصاویر را به سرور بر روی شبکه در فرمت MPEG-4 می دهد تا پهنای باند کمی احتیاج داشته باشد و سریع تر ضبط شود.

سیستم ABF نوآورانه پاناسونیک تضمین می کند که دوربین مداربسته به طور مرتب در همه زمان ها متمرکز شده است، به ویژه هنگامی که دوربین از رنگ به حالت B / W سوئیچ می کند، که می تواند به دلیل تغییر فیلتر IR بریده شود.

یک دستگاه EDD نمایشگر بدون مانع از دوربین را با بطور مداوم تخلیه می کند و مانع ایجاد هرگونه رطوبت در داخل گنبد در طول تغییرات دما می شود. SDIII همراه با محدوده دینامیک 128x تصاویر کریستال شفاف را در شرایط روشنایی دشوار مانند مناطق با کنتراست بالا از شرایط روشن و تاریک و خشن با نور پس زمینه روشن می کند.

منو اصلی