نمایندگی پاناسونیک در شریعتی

نمایندگی پاناسونیک در تهران

پاناسونیک تولیدکننده محصولاتی با کیفیت است که در عین استفاده از آخرین فن آوری ها ی روز دنیا با با تولیدات خود توانسته دوستی با محیط زیست را تداعی کند. محصولات پاناسونیک دوستدار خانواده بوده و از نظر طراحی نوآورانه به نحوی توانسته است در بین ایرانیان جایگاه در خور توجهی را داشته باشد.

دستگاه های تولید شده توسط برند پاناسونیک یکی از بهترین تجهیزات خانگی مورد استفاده توسط مصرف کننده های جهان و سایر اماکن است و برند آن تضمینی برای کیفیت پاناسونیک است. نمایندگی پاناسونیک در تهران با ارائه خدمات محصولات پاناسونیک در کمترین زمان ممکن توانسته رضایت اکثر مشتری های این برند محبوب را جلب نماید.

نمایندگی پاناسونیک در شریعتی

شرکت ایده آل گستر با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش محصولات پاناسونیک، یکی از اولین و بزرگترین مراکز پیشرو در امر عرضه محصولات این برند جهانی است. این شرکت در دو واحد فروش و تعمیر مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان است.

فروش محصولات موجود در شرکت ایده آل گستر، به دو شکل حضوری و تلفنی انجام می شود. همچنین پرداخت در تهران نیز می تواند در محل و پس از تحویل کالا به وسیله دستگاه پوز انجام شود.

با توجه به استانداردهای بالای قسمت فروش ایده آل گستر در حوزه رضایت مشتری، تمامی محصولات پاناسونیک با بالاترین سرعت برای مشتریان ارسال می شود. تمامی محصولات ایده آل گستر همراه با یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش عرضه می کند.

همچنین ایده آل گستر با ارائه خدمات پس از فروش برتر توانسته است به عنوان یکی از برترین برندهای منتخب در خدمت مشتریان گرامی محصولات خود باشد. نمایندگی تعمیرات پاناسونیک به منزله تعمیرگاه مجاز این برند معتبر آماده عرضه تعمیرات همه دستگاه های شرکت پاناسونیک به شما است. تمام هزینه های اخذ شده در این مرکز بر اساس نرخ های مصوب اتحادیه مخابرات ایران است.

منو اصلی