دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SW458

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SW458

دوربین مداربسته 3.1 مگا پیکسلی در فضای باز از پاناسونیک دارای سنسور 3.1 مگاپیکسل و سنسور MOS برای ضبط ویدئو 1080p در جریان چندگانه H.264 و JPEG است. تکنولوژی Super Dynamic یک دامنه پویا 128x را فراهم می کند و می تواند در شرایط مختلف نور استفاده شود. ویژگی تشخیص اجازه می دهد تا دوربین به طور خودکار چهره انسان را شناسایی کند و این داده ها را می توان از طریق اطلاعیه های XML ارسال کرد یا می توان در جریان ویدئو جاسازی کرد. کیفیت تصویر متغیر در منطقه مشخص شده (VIQS) و عملکرد هوشمند HD اجازه می دهد تا دوربین دارای وضوح بالاتر نسبت به مدل های قبلی باشد.

برای مناطق مشخص شده تصویر، اطمینان از استفاده از پهنای باند پایین تر به طور کلی. این دوربین گنبد ONVIF سازگار است که برای استفاده در فضای IP66 مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، این دوربین مداربسته IP دارای پوشش پایه و براکت است. این دوربین پویا IP را می توان به یک شبکه (LAN) یا اینترنت متصل کرد.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SW458

با استفاده از سنسور پیشرفته 3.1 MOS، دوربین می تواند تصاویر HD 1080p را در چندین جریان H.264 و JPEG به شما ارائه دهد. همچنین دارای یک تکنولوژی فوق العاده پویا است که دارای دامنه پویا 128x است و می تواند در شرایط مختلف نور استفاده شود.این دوربین دام با تکنولوژی ONVIF سازگار است و آن را برای طیف گسترده ای از نظارت در فضای باز مناسب می کند. پاناسونیک WV-SW458 Vandal Proof 360 A دوربین شبکه ای با پوشش ویدیوی بی نظیر است.

    H.264 and JPEG triple encoding

    VIQS function (Variable Image Quality on Specified area)

    1920 x 1080 recording resolution at up to 30 fps

  Super Dynamic feature compensates brightness on a pixel-to-pixel basis so that it produces clearer images even if objects have various illumination intensities

    3.1MP 1/3″ MOS image sensor for high-quality video and image capture

منو اصلی