تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6821 از مدل های خوب این برند است که از فروش بالایی در بازار ایران برخوردار است. این مدل نسبت به امکانات خود قیمتی بسیار مناسب دارد. یک گوشی بیسیم و یک پایه در درون باکس این تلفن قرار دارد و قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری را دارد. این مدل ابعاد بسیار جمع و جوری دارد و فضای کمی را اشغال می کند. قسمت ‌های منو و آیکون‌ ها به ‌خوبی طراحی ‌شده ‌اند و به ‌آسانی قابل ‌استفاده‌ هستند و حتی افراد کم سواد نیز به راحتی از آن استفاده خواهند کرد. صفحه‌نمایش طراحی شده در گوشی بیسیم روشنایی بسیار مناسبی دارد و شماره‌ ها و مشخصات مخاطبان را به‌ وضوح نمایش می ‌دهد.

قابلیت کاهش صدای مزاحم افراد Noise Reduction می تواند 75 درصد از صدا‌های مزاحم سمت کاربر تلفن را کاهش دهد. تکنولوژی DECT 6.0 Plus کیفیت صدای خارق العاده و محدوده عالی را تضمین می کند و اطمینان حاصل می کند که تماس های شما دارای شفافیت کامل صدا است. این تلفن ها همچنین تداخل با سایر فرکانس های دستگاه های بیسیم نخواهد داشت.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

این مدل قابل ارتقا تا شش گوشی بیسیم است که همه با همان پایه کنترل می شوند به این وسیله می توانید برای هر اتاق یک تلفن جداگانه اختصاص دهید تا چندین نفر بتوانند از تلفن استفاده کنند و همزمان چندین نفر کنفرانس تلفنی برقرار کنند.

منشی تلفنی این گوشی می تواند به طور خودکار پس از چند بوق و عدم پاسخ از جانب شما پیغام های مخاطبین را تا سقف 30 دقیقه ضبط کند. فقط دکمه اختصاصی ECO را فشار دهید. خروجی سیگنال و مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش می یابد. با کاهش مصرف، احتیاج به شارژ پیاپی از بین می رود و باتری عمر مفید بیشتری می کند.

  • سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال  ۳۰ دقیقه ای
  • عملکرد در صورت قطع برق
  • دارای Caller ID با ۵۰ حافظه شماره تماس گیرنده
  • عمر باطری ۱۵ ساعت زمان مکالمه و ۱۷۰ ساعت در حالت انتظار
  • ساعت با زنگ هشدار پیشرفته

منو اصلی