دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CS580

معرفی دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CS580

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CS580 هر آنچه را که از یک دوربین دام کاملا کاربردی انتظار می رود، ارائه می دهد. پوشش بی پایان 360 درجه از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین است.

دوربین مداربسته WV-CS580 با فن آوری سوپر دینامیک 6 که به تازگی رونمایی شده، توسعه یافته و تصاویر با کیفیت و وضوح بالا را ارائه می دهد. این دوربین کاملا کاربردی تکنولوژی 360deg panning دارد و دارای زوم اپتیکال 36 برابر با زوم دیجیتال 20 برابر است. WV-CS580 دارای ویژگی هایی است که نظارت 24/7 را تضمین می کند. (7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز)

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CS580

این دوربین مداربسته فن آوری دامنه سوپر دینامیکی، تصاویری روشن را، حتی در تاریک ترین حالت، با تغییر خودکار بین رنگ و حالت B / W تضمین می کند. فناوری تثبیت کننده خودکار تصویر برای کاربردهای که در آن لرزش یا باد باعث نگرانی است کاربرد دارد. همچنین دارای 256 موقعیت از پیش تعیین شده است که می تواند از کنترل کننده سیستم به وسیله ی یک سوئیچ یا ضبط کننده فعال شود. با ردیابی خودکار، دوربین بزرگترین جابجایی را دنبال می کند. دوربین برای تنظیم موضوع در مرکز تصویر حرکت می کند و شیب می گیرد.علاوه بر این، دارای VMD (Motion Detector Motion) با ماسک 8×6 منطقه است.

تکنولوژی Super Dynamic 6 دارای پهنای باند 160x (PAL) در مقایسه با دوربین های معمولی است.

Super Dynamic 6 technology delivers 160x (PAL) wider dynamic range compared to conventional cameras

حساسیت بالا با عملکرد روز / شب: 0.5 Lx (رنگ) در F1.4 (Wide)، 0.04 LX (B / W) در F1.4 (Wide). برای کاهش حساسیت در حالت B / W، سوئیچ های IR برش روشن / خاموش را افزایش می دهد.

High sensitivity with Day/Night function: 0.5 lx (Color) at F1.4 (Wide), 0.04 lx (B/W) at F1.4 (Wide). IR cut filter switches on/off to enhance the sensitivity in B/W mode.

منو اصلی