تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6841

معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6841

تلفن های پاناسونیک جزو با کیفیت ترین محصولات مخابراتی موجود در بازار است. این شرکت سالیان زیادی است که مشغول به تولید محصولات مخابراتی و الکترونیکی است و محصولات خود را به سراسر جهان عرضه می کند. کمتر کسی را در دنیا می توان پیدا کرد نام پاناسونیک به گوشش نرسیده باشد.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6841 یکی از بهترین مدل های ساخت این برند است که امکانات خاص و منحصر به فردی دارد که مناسب برای استفاده های خانگی و اداری است. این محصول مدل سال 2013 است ولی با وجود گذشت چندین سال این تلفن هنوز هم پر فروش است و جزو بهترین تلفن های موجود در بازار محسوب می شود.

تکنولوژي فرکانس DECT 6.0 Plus در این گوشی بیسیم به کار گرفته شده است که باعث حفظ امنیت تماس می شود. امکان استراق سمع در این گوشی ها تقریبا صفر است. این مدل ها نسبت به تلفن های قبلی افزایش برد دارند یعنی می توانید فاصله ی بیشتری از پایه اصلی بگیرید و هنوز هم با کیفیتت خوبی صدای تماس گیرنده را دریافت کنید.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6841

سيستم منشي تلفني تمام ديجيتال 18 دقيقه ای برای این تلفن تعبیه شده که می تواند به طور خودکار پیغام های مخاطبین را ضبط کند تا در فرصت مناسب آن ها را گوش کنید و تماس های لازم را برقرار کنید.

تکنولوژی پشتیبانی تماس در نبود یا قطعی برق نیز در این تلفن قرار دارد که به وسیله گذاشتن بيسيم روي بيس مادر و صحبت با آيفون امکان پذیر است. بر روی پایه تلفن کلید های شماره گیر طراحی شده که پایه آن را به یک واحد تلفن مجزا تبدیل کرده است.

امکانات تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6841 :

  • دارای حالت قطع زنگ یا سکوت
  • قابلیت کاهش صدای محیط اطراف
  • دارای دکمه گوشی یاب بر روی پایه
  • دارای قابلیت مسدود نمودن تماس تا 250 شماره
  • دارای قابلیت اضافه کردن تا 6 دستگاه تلفن بیسیم

 

منو اصلی