تلفن پاناسونیک مدل KX-TG1061 و KX-TG1062

تلفن پاناسونیک مدل KX-TG1061 و KX-TG1062

تلفن ها در ارتباطات روز مره ما نقش مهمی دارند. این وسیله می تواند ارتباط بین افرادی که فرسنگ ها از هم دور هستند را به صورت صوتی و مستقیم برقرار کند. تلفن ها در دو نوع بیسیم و رومیزی طراحی شده اند که هر کدام مزیت ها و معایب خود را دارند. مهمترین نکته در انتخاب بین این دو مدل نوع نیاز افراد است.

تلفن های رومیزی باعث ایجاد محدودیت هایی در حین مکالمه می شوند و فقط باید نزدیک واحد پایه تلفن بنشینید تا بتوانید مکالمه برقرار کنید. تلفن های بیسیم اما آزادی عمل و حرکت را به کاربر ارائه می دهند. ولی در مقابل اکثر تلفن های بیسیم در نبود برق کار نمی کنند ولی تلفن های رومیزی تمام مکالمات در طول قطعی یا نبود برق را تا هر مدتی پشتیبانی می کند.

تلفن پاناسونیک مدل KX-TG1061 و KX-TG1062اگر هر دو مزیت را با هم می خواهید بهتر است از تلفن های چند گوشی پاناسونیک که یکی رومیزی و یکی بیسیم است استفاده کنید. تلفن پاناسونیک مدل KX-TG1061 و KX-TG1062 دو مورد از برترین محصولات تولید شده توسط این برند است که قابلیت های بالا را دارا می باشند.

تنها تفاوت این دو مدل تعداد گوشی های بیسیم است که در مدل 1061 یک گوشی رومیزی و یک گوشی بیسیم موجود است و در مدل 1062 یک گوشی رومیزی و دو گوشی بیسیم موجود است. حالت بی صدا اجازه می دهد تا هر گوشی را تنظیم کنید تا در طول زمان مشخص زنگ نزند تا در خانه آرامش حفظ شود.

بلاک تماس اجازه می دهد تا شما بتوانید تماس های ناخواسته را مسدود کنید. این امکان با ذخیره شماره ها در دفتر تلفن بلاک انجام می گیرد. این گوشی دارای قابلیت دفترچه تلفن اختصاصی نیز می باشد که می توانید شماره و نام افراد را در آن ذخیره کنید تا راحت تر با آن ها تماس بگیرید ظرفیت ذخیره مخاطب در این تلفن ۵۰ تایی می باشد.

  • سیستم پاسخگوی دیجیتال
  • قابل ارتقا تا 6 گوشی بی سیم
  • قابلیت کال بلاک
  • حالت بی صدا
  • قابلیت کنفرانس 3 طرفه
  • سازگار با سیستم مزاحم یاب

منو اصلی