تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGE272

معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGE272

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGE272 یکی از مدل های با کیفیت این برند است که شامل دو گوشی بیسیم است و قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری را دارد. این تلفن از طراحی فوق العاده مدرن و زیبایی برخوردار است و می تواند نظر هر کاربری را در نگاه اول جذب کند. این گوشی مدل سال 2014 است.

این محصول دارای دکمه‌ ها و سایز ال سی دی بزرگی است که خوش ‌ساخت و بسیار چشم ‌نواز است. سیستم پیشرفته کاهش نویز (Enhanced Noise Reduction) باعث می شود حتی در محیط های شلوغ و پر سر و صدا بتوانید تماسی شفاف و واضح داشته باشید.

این دستگاه دارای دو گوشی بی سیم است که هنگام قطع برق کاربر می توانید یکی از گوشی ها را روی پایه قرار داده تا برق مصرفی آن تامین و بدین شکل امکان استفاده از تلفن برای مدت محدود ایجاد شود.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGE272

فرکانس ۱,۹ گیگاهرتز با فناوری Dect 6.0 Plus تماسی بدون اختلال با سایر دستگاه‌ های بیسیم مانند انواع مودم ها، کیبورد و ماوس بی سیم را فراهم می کند. همچنین با خرید تک گوشی بیسیم سازگار با پایه این گوشی می توانید تعداد بیسیم ها را تا 6 گوشی ارتقا دهید.

این گوشی دارای سیستم بلوتوث است و از قابلیت Link To Cell پشتیبانی می کند که این امکان می تواند برای اتصال همزمان به دو گوشی موبایل هوشمند جهت پاسخگویی به تماس های ورودی تلفن همراه و همچنین ایجاد تماس از طریق گوشی سیار مورد استفاده قرار گیرد. ویژگی دیگری که از طریق بلوتوث می توان استفاده کرد  كپی دفترچه تلفن موبایل به تلفن بیسیم از طريق بلوتوث است.

برد این تلفن خانگی است، در محیط داخلی که موانع وجود دارد بردی بین 50 تا 60 متر و در محیط خارجی و باز این تلفن می تواند تا 300 متر برد را پشتیبانی کند.

قابلیت ها :
  • سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال 15 دقیقه ای
  • سیستم گویا (زنگ ساعت -هشدار باتری و caller ID)
  • تنظیم زنگ های مختلف برای شناسایی تماس گیرنده
  • امکان مسدود کردن تماس های ناخواسته
  • قابلیت قفل کردن صفحه کلید
  • برقراری کنفرانس 3 نفره

 

 

 

منو اصلی