دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SF438

معرفی دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SF438

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SF438 نظارت کامل را فراهم می کند و دارای یک لنز با ابعاد 360 درجه است که به طور همزمان تمام صحنه ها را ضبط می کند. این باعث می شود که نقاط کور، رایج ترین دوربین های تحت شبکه، حذف شود و تعداد دوربین های مورد نیاز برای پوشش را کاهش دهد. پوشش کم پروفیل دوربین نیز محرمانه و ایده آل برای نظارت بی نظیر در مناطق حساس است.

این دوربین مداربسته می تواند هوشمندانه چهره ها را در نگاه اول تشخیص دهد، موقعیت خود را تغییر دهد و اطلاعات را از طریق یک فید XML انتقال دهد، که می تواند با دستگاه ضبط خارجی هماهنگ شود. رزولوشن HD1080p و نرم افزار Wide Dynamic Range اطمینان می دهد که ویدئو روشن و بدون نویز است، حتی در شرایط نور کم.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SF438علاوه بر این، تعویض روزانه / شبانه الکتریکی و کاهش نویز 3D باعث بهبود ضبط ویدئو در شرایط کم نور می شود و رخداد هایی را که سایر دوربین ها حذف می کنند، ضبط می کند. صدای دو طرفه همچنین اجازه می دهد تا اپراتورها با استفاده از میکروفون داخلی صدا را از اطراف دوربین بشنوند و با اتصال یک سخنران خارجی، صحبت های تعاملی با افراد در نظر گرفته شود.

هنگامی که دوربین بر روی دیوار نصب می شود، منطقه 180 درجه در مقابل دوربین به عنوان یک تصویر پانوراما نمایش داده می شود. این دوربین یک تصویر چهار بعدی VGA (1280 x 960 نقطه) را نمایش می دهد. شما با کلیک کردن روی منطقه ای که می خواهید در تصویر ببینید، منطقه نمایش را تغییر دهید. با تکنولوژی تفکیک هوشمند، 3 ناحیه – خطوط، مناطق بافتی دقیق و مناطق درجه بندی نرم – به طور خودکار شناسایی می شوند و فرآیندهای سیگنال بهینه برای هر منطقه انجام می شود. شما می توانید با کلیک بر روی زمینه های درون تصاویری که می خواهید ببینید، یک تصویر 360 درجه فیش آی در یک سمت صفحه نمایش نشان دهید و به مکان هایی که می خواهید فقط با کلیک روی آن را مشاهده کنید حرکت کنید.

منو اصلی