تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGE243B

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGE243B

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGE243B یکی از بهترین مدل های این برند است که دارای قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری است و همراه با سه گوشی با برد بلند که مناسب برای مکالمه برای تماس در سراسر خانه است. هنگامی که تلفن در یک طرف اتاق قرار می گیرد و شما از طرف دیگر هستید، نیازی نیست نزدیک گوشی بیسیم باشید و ال سی دی را ببینید تا متوجه شوید که چه کسی تماس می گیرد. سیستم پیشرفته Talking Caller ID پاناسونیک به وسیله تکنولوژی متن به گفتار در واحد پایه و گوشی ها اطلاعات تماس گیرنده را اعلام کند.

با بلوک تماس می توانید تا 250 شماره بازاریابی، شماره های مزاحم و سایر شماره های تماس گیرنده ناخواسته را مسدود کنید. نمایشگر بزرگ 1.8 اینچ همراه با کنتراست بالا، با نور پس زمینه سفید و راحت برای خواندن همراه با صفحه کلید عددی با نور پس زمینه و دکمه ها بر روی واحد پایه و گوشی ها، خانگی را سریع و راحت در هر شرایط نورانی تنظیم می کند.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGE243B

ممکن است فرد تماس گیرنده با شما از یک خیابان شلوغ و یا یک اتاق شلوغ تلفن می کند، کاهش نویز به طور خودکار دخالت های پس زمینه را کاهش می دهد و در عین حال باعث افزایش صداهای مکالمه برای گفتگو های راحت تر می شود.

کلید یاب این گوشی می تواند با اتصال به کلید باعث شود هیچ وقت آن را گم نکنید. به سادگی زنگ هشدار دهنده آشکارساز از هر گوشی KX-TGE243B را فعال کنید تا بلافاصله کلید های از دست رفته را از فاصله 200 متری پیدا کنید.

باتری های قابل شارژ پشتیبان، هنگامی که برق از بین می رود، شما را متصل می کند. یک گوشی را در واحد شارژ قرار دهید، پس از آن شما می توانید تا 10 ساعت مکالمه و هشت روز در حالت آماده به کار برای تماس با دیگر گوشی های بی سیم در خانه استفاده کنید.

منو اصلی