ویدئوپروژکتور پاناسونیک مدل PT-LB80

معرفی ویدئوپروژکتور پاناسونیک مدل PT-LB80

پروژکتور های LCD جدید PT-LB80 جدید پاناسونیک ایده آل برای هر کسی که می خواهد از یک پروژکتور با کاربرد آسان، استفاده کند اما این پروژکتور با وجود کاربری آسان کیفیت تصویر و عملکرد را به خطر نینداخته است.

طراحی بسیار پیشرفته و مقاوم در برابر گرد و غبار، تخریب کیفیت تصویر در زمان ورود گرد و غبار به درون دستگاه را به حداقل می رساند. ویژگی اصلی Daylight View 4 پاناسونیک تصاویر روشن و واضح حتی در شرایط روشن و خیره کننده فراهم می کند. مدل های شبکه همچنین شامل یک عملکرد بی سیم آسان برای استفاده هستند. به طور خلاصه، سری PT-LB80 دارای جوهر منحصر به فرد و همه فن آوری های لازم برای یک پروژکتور ایده آل است، در حالی که طراحی زیبای آن نیز حفظ شده است.

ویدئوپروژکتور پاناسونیک مدل PT-LB80

سری PT-LB80 از طراحی منحصر به فرد مقاوم در برابر گرد و غبار جلوگیری می کند. این بسته کامل طراحی شده دارای سنسورهای لمسی است که فاصله بین دکمه های معمولی و پوشش لنز را از بین می برد. این طراحی همچنین دارای پوششی است که در هنگام استفاده از زاویه / زاویه فوکوس محافظت می کند. در داخل این ویدئوپروژکتور، جریان هوا به طور موثر توسط یک ساختار کنترل می شود که ارتباط بین هوا و اجزای نوری را کاهش می دهد. این همه با کارآیی میکرو برش با کارایی بالا کار می کند تا موجب کاهش تخریب تصویر شود

Daylight View 4 همچنین شامل یک حسگر نور محیطی است که به طور خودکار روشنایی اتاق را تشخیص می دهد و براساس آن عمل را تنظیم می کند. PT-LW80NTE دارای پانل های LCD با ابعاد گسترده است که اجازه می دهد تصاویر با وضوح WXGA (1،280 x 800) از یک رایانه به نمایش درآید.

با قابلیت بی سیم PT-LB80NTE / LW80NTE / LB75NTE، شما برای اتصال یک کامپیوتر به کابل نیازی نیست،

 

منو اصلی