تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG2721

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG2721

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG2721 دارای صفحه کلیدی با طراحی ارگونومیک است با دکمه های بزرگ که فاصله خوبی با هم دارند و برای استفاده سالمندان بسیار مناسب است. به دلیل لرزش دست و عدم دقت این افراد این ویژگی ها می تواند برای عدم خطا در شماره گیری مفید باشد.

این تلفن دارای صفحه نمایش بزرگ با نور پس زمینه است که قابلیت استفاده آسان و قابل اعتماد را فراهم می کند همچنین می تواند زمان مکالمه 17 ساعته و محدوده تا 50 متر در داخل خانه را ساپورت کند.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG2721 قابل ارتقا تا شش گوشی است و انتخابی ایده آل برای هر کسی است که به دنبال کیفیت بالا و ویژگی های اساسی با قیمت پایین است. تلفن پاناسونیک مدل ‏TG2721‎‏ بسیار ظریف بوده و دارای ابعاد ‏‎117x97x52‎‏ میلی متر بوده و وزن این دستگاه بسیار ‏پایین ‏بوده و حدوداً ‏‎127‎‏ گرم است.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG2721

علاوه بر استفاده از یک دستگاه پاسخ دهی داخلی، تکنولوژی صدای واضح پاناسونیک نیز بر روی این تلفن تعبیه شده است. پاناسونیک KXTG2721 برای تنظیم ساده است؛ طراحی خوب گوشی قابلیت استفاده راحت با یک صفحه نمایش 1.4 اینچی را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید ببینید چه کسی تماس گرفته است و یک کلید هدایت چهار جهته برای دسترسی آسان به منوهای بصری روی پایه وجود دارد.

همیشه پشتیبان تماس در اختیار داشته باشید، دستگاه پاسخگو خودکار ساخته شده در پایه دارای زمان ضبط تا 18 دقیقه پیام است. پس از ضبط، می توانید پیام ها را مستقیما از پایه و یا از گوشی بی سیم پخش کنید؛2721 حتی امکانات شما را برای شمارهگیری از یک خط خارجی فراهم می کند و از راه دور به پیام هایتان گوش می دهد.

با یک بلندگوی با کیفیت ساخت پاناسونیک که در گوشی 2721 به کار گرفته شده است، می توانید بدون استفاده از دست خود در اتاق با لمس یک دکمه در گفتگو شرکت کنید.

 

منو اصلی