تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG4221

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG4221

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG4221 یکی از با کیفیت ترین مدل های این برند است که دارای یک گوشی بیسیم است و قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری را دارد.

طراحی شده با DECT 6.0 Plus، سیستم KX-TG4221 یک دامنه سیگنال بلند تر و قابل اطمینان برای تماس های روشن از هر کجا در خانه را تضمین می کند. همچنین با سایر دستگاه های بیسیم تداخل نخواهد داشت. وجود منشی تلفنی هم یکی دیگر از قابلیت های خوب آن است. در صورت عدم پاسخگویی به طور خودکار روی پیغام گیر رفته و ضبط می کند تا شما در فرصت مناسب به پیغام ها گوش دهید.

دفترچه تلفن اختصاصی این گوشی امکان ذخیره ۵۰ نام و شماره را دارد و می توانید شماره های پرکاربرد خود را ذخیره کنید تا در مواقع لزوم به راحتی آن ها را فراخوانی کنید. امکان تنظيم زنگ هاي مختلف برای شماره های مختلف به شما کمک می کند تا به محض زنگ خوردن و بدون مشاهده شماره تماس گیرنده متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG4221

سری KX-TG422 می تواند تا شش گوشی بیسیم قابل ارتقا باشد و همچنین دارای حالت اکو هوشمند است. حالت Eco هنگام استفاده از گوشی نزدیک به واحد پایه به طور خودکار مصرف انرژی را کاهش می دهد. نه تنها زمان مکالمه در دسترس را گسترش می دهد، بلکه برای محیط زیست نیز مناسب است.

وجود بلندگوی دیجیتالی در این تلفن کیفیت صدای خاصی به آن بخشیده است. نمایشگر این تلفن نیز سه خطی و 16 کاراکتری است.

قابلیت ها :

دارای قابلیت Call Waiting CID

قابلیت Caller ID با حافظه 50 تماس ورودی

بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0

قابلیت Voice Mail

قابلیت ECO هوشمند

قابلیت برقراری کنفرانس 4 نفره

گوشی یاب

امکان نمایش تماس بر روی گوشی (Call screening)

دارای 5 حافظه شماره گیری مجدد

امکان برقراری تماس داخلی (گوشی با گوشی)

قابلیت نصب دیواری

 

منو اصلی