دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SPW311AL

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SPW311AL

معرفی دوربین مداربسته امنیتی WV-SPW311AL HD پاناسونیک. این دوربین برای ارائه یک کیفیت با کیفیت بالا و قابل اعتماد به هر سیستم امنیتی IP طراحی شده است، در حالی که همزمان هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد. این محصول با انواع ویژگی های هوشمند پر شده است، این محصول برای برنامه های مختلف در محیط های مختلف مناسب است. بسیاری از ویژگی های نصب شده در داخل دوربین (با گزینه به صورت دستی تنظیم) به منظور کاهش زمان معمول صرف شده در نصب و راه اندازی و بهره برداری از یک سیستم امنیتی خودکار است.

دوربین مداربسته WV-SPW311AL iPRO SmartHD 720p Super Dynamic HD ضد آب از Panasonic دارای یک سنسور تصویر 1/3 نوع MOS است که ویدئو را در وضوح 720p با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می کند. جریان H.264 چندگانه و JPEG همزمان نظارت و ضبط در زمان واقعی را تضمین می کند. فناوری متن متغیر در منطقه مشخص شده (VIQS) فناوری اجازه می دهد تا هشت ناحیه تعیین شده برای حفظ کیفیت تصویر بالاتر، در حالی که منطقه حذف شده کاهش کیفیت تصویر، که اجازه می دهد برای یک اندازه فایل تصویر پایین تر و نرخ بیت ثبت شود. فیلتر یکپارچه فرکانس تقسیم شده (FDF) سر و صدا خوب تولید شده در نور کم را برای رسیدن به نرخ بیت پایین حذف می کند. همچنین، فرآیند کاهش چندضلعی نویز (3D-MNR) باعث کاهش نویز در شرایط مختلف برای دستیابی به نرخ بیت کم در نور کم می شود.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SPW311AL

چند جریان H.264 (بالا مشخصات) (حداکثر 4 جریان) و جریان JPEG نظارت همزمان زمان واقعی و ضبط با وضوح بالا را تضمین می کند.

تکنولوژی های پیشرفته Super Dynamic و ABS (Adaptive Black Stretch)، دامنه دینامیکی گسترده ای را در مقایسه با دوربین های معمولی به 133 دسیبل می رساند.

تکنولوژی کدگذاری هوشمند: تابع کنترل گروهی عکس (GOP)، اطلاعات غیر ضروری را از قاب برای تحقق کدگذاری کارآمد حذف می کند. با آخرین تکنولوژی کاهش میزان بیت ریت، کنترل GOP، 3D-MNR (فرکانس کاهش فرکانس چند فرایند) و FDF (فرکانس تقسیم فیلتر)، پهنای باند شبکه و فضای دیسک ضبط می تواند ذخیره شود.

 

منو اصلی