تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGJ320EB

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGJ320EB

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGJ320EB تلفن بی سیم با دستگاه پاسخگو دارای پشتیبانی باتری با 15 ساعت مکالمه تلفنی، دفترچه تلفن 120 شماره ای و طیف وسیعی از ویژگی های مفید است.

با استفاده از KX-TGJ320EB با مزاحم تلفنی و telemarketers خداحافظی کنید. بلوک کردن شماره های خاص، کل گروه ها. با استفاده از این سیستم و اضافه کردن شماره ها به بلک لیست از تماس بعدی آن ها جلوگیری کنید. در تماس های بعدی آن ها بوق اشغال خواهند شنید.

KX-TGJ320EB همچنین دارای قابلیت نمایش شناسه تماس گیرنده است، بنابراین قبل از اینکه بتوانید پاسخ دهید، می توانید ببینید چه کسی تماس گرفته است. به سادگی شماره ها را در دفترچه تلفن خود ثبت کنید و نام تماس گیرنده روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

با لمس یک دکمه میتوانید گوشی بیسیم خود را به حالت Eco Mode بگذارید و به صرفه جویی در انرژی کمک کنید. این حالت می تواند تا 90% در مصرف باتری صرفه جویی کند و برای محیط زیست هم به دلیل تولید کم سیگنال مناسب تر است.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGJ320EB

KX-TGJ320EB دارای یک بلندگو نیز می باشد، بنابراین شما می توانید بدون دست و چند کاره صحبت کنید. شما حتی می توانید فرد دیگری را به مکالمه اضافه کنید تا برنامه های سازماندهی را سریع و آسان کنید.

با تنظیم آلارم دیگر نیازی به ساعت زنگ دار اضافی وجود ندارد. شما حتی می توانید بارهای مختلف بیداری را برای هر روز تنظیم کنید. پاناسونیک KX-TGJ320EB با تلفن بیسیم با دستگاه پاسخگو، با استفاده از تکنولوژی صدای روشن و طیف وسیعی از زنگ های انتخابی، می توانید از تلفن خانگی خود بیشتر استفاده کنید.

با امنیت DECT، تمام ارتباطات بین گوشی و پایه نیز رمزگذاری می شوند. رمز عبور رمزنگاری حتی به صورت دوره ای تغییر داده می شود تا سطح بالایی از امنیت را حفظ کند.

مسدود کردن تماس های مزاحم

شناسه تماس گیرنده گویا

250 ساعت زمان آماده به کار

محدوده 100 متر در محیط داخلی

صفحه نمایش 1.8 اینچ

 

 

 

منو اصلی