تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG8611FX

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG8611FX

تلفن های بیسیم پاناسونیک از با کیفیت ترین محصولات مخابراتی موجود در بازار جهانی است. علاوه بر کیفیت ساخت بالا همگام بودن با تکنولوژی های روز نیا بر محبوبیت این محصولات افزوده است.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG8611FX یکی از جدیدترین مدل هایی است که در بازار ایران موجود است. این مدل دارای یک گوشی بیسیم است که از صفحه نمایشی با تکنولوژی TFT بهره می برد. تکنولوژی سنتی و قدیمی STN که در گوشی های بیسیم سری قبل به کار می رفت حروف و رنگ‌ها را به خوبی نشان نمی داد که این مشکل در این مدل حل شده است.

همچنین اندازه این صفحه 1.8 اینچ است که می توان به راحتی اعداد و سایر المان های روی بیسیم را خواند. بهره گیری از تکنولوژی DECT در این تلفن و سیگنال 1.9 گیگاهرتز باعث کمترین میزان تداخل با دستگاه های بیسیم دیگر شده و همچنین میزان برد هم افزایش داشته است.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG8611FX

قطر 24 میلی‌متری این گوشی در بین سایر بیسیم ها کم نظیر است و آن را به گوشی خوش دست تبدیل کرده است. تکنولوژی بلوتوث در این گوشی باعث قابلیت های زیادی شده که می توان به اتصال هدست‌ های بی‌سیم و انتقال شماره تلفن‌های خود را از طریق بلوتوث از تلفن همراه خود به گوشی بی‌سیم اشاره کرد.

دفترچه تلفن بیسیم این گوشی می تواند تا 500 نام و شماره را در خود ذخیره کند تا به راحتی بتوانید با آن ها تماس برقرار کنید. تکنولوژی Clear Sound کیفیت صدای تماس ها را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده و انتقال صدا در این تلفن به صورت کاملا امن انجام می شود.

باتری این گوشی بی سیم می تواند 12 ساعت در حالت مکالمه و 250 ساعت در حالت آماده به کار را پشتیبانی کند. از دیگر قابلیت ها می توان 30 زنگ متنوع برای به صدا درآمدن زنگ گوشی، لندگوی گوشی بی‌سیم، قابلیت Night Mode را نام برد.

منو اصلی