تلفن پاناسونیک مدل KX-TG1061

تلفن پاناسونیک مدل KX-TG1061

تلفن ها از گذشته تا کنون همگام با تکنولوژی پیشرفت کرده اند و از نظر ظاهر و امکانات تغییرات زیادی کرده اند. با توجه به مشغله های امروزه و امکان حرکت هنگام تماس، تلفن های بیسیم طرفداران زیادی دارند. شما می توانید هنگام مکالمه تا برد تلفن از پایه فاصله بگیرید و به کار های دیگرتان هم برسید.

اما اگر زنگ خور تماس شما زیاد است و نگران از دست رفتن تماس هایتان هستید باید بدانید که تلفن های بیسیم اکثرا قابلیت پشتیبانی از تماس هنگام قطعی برق را ندارند. در اینگونه موارد بهترین انتخاب، تلفن هایی است که دارای گوشی بیسیم و رومیزی همزمان هستند.

تلفن پاناسونیک مدل KX-TG1061 تلفنی است که دارای یک گوشی بیسیم و یک تلفن رومیزی است که همزمان پشتیبانی از تماس در صورت نبود برق و آزادی عمل حین مکالمه را ارائه می دهد. این گوشی دارای منشی تلفنی است که می تواند پیغام های مخاطبین را ضبط کند تا در زمان مناسب آن ها را گوش دهید و با آن ها تماس بگیرید.

اگر شماره های پر کاربردی دارید که روزانه با آن ها تماس می گیرید می توانید این شماره ها را به لیست مخاطبین اضافه کنید تا به راحتی و بدون شماره گیری با آن ها تماس بگیرید. حافظه مخاطبین این تلفن 50 تایی است.

تلفن پاناسونیک مدل KX-TG1061

سیستم کال بلاک آن می تواند تا 50 شماره را پشتیبانی کند. شما با اضافه کردن شماره های مزاحم به این لیست می توانید از تماس آن ها جلوگیری کنید. در هنگام تماس آن ها با شما صدای بوق اشغال پخش خواهد شد. شما می توانید حالت شب برای این گوشی تنظیم کنید تا در ساعات خاصی این تلفن به حالت سکوت در آید و آرامش در منزل برقرار باشد.

قابلیت ها :

دفترچه تلفن 50 تایی

پشتیبانی در صورت نبود برق

بهبود خودکار کیفیت صدا

منشی تلفنی دیجیتال

سازگاری با سیستم مزاحم یاب

بلندگوی دیجیتالی بر روی پایه و گوشی

قابلیت افزایش تا 6 گوشی

 

منو اصلی