دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SF438

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SF438

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SF438 حالت تصویر ایده آل را بر اساس آنچه که می خواهید نظارت کنید و محل نصب دوربین را انتخاب کنید. هنگامی که دوربین مداربسته در سقف نصب شده است، کل منطقه زیر دوربین به عنوان دو تصویر 180 درجه پانوراما نمایش داده می شود. نقاط کور که در سمت چپ و راست تصویر در هنگام استفاده از یک دوربین 104 درجه افقی عرض WV-SW155 رخ می دهد، به وضوح ضبط می شوند.

تصاویر نمایش داده شده در یک صفحه و اندازه VGA (640×480 نقطه) . تصاویر در تمام چهار جهت از محل نصب دوربین در یک صفحه نمایش داده می شود.

شما می توانید با کلیک بر روی زمینه های درون تصاویری که می خواهید ببینید، یک تصویر 360 درجه فیش آی در سمت صفحه نمایش را نمایش دهید و به مکان هایی که می خواهید با کلیک روی آن حرکت کنید.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SF438

شما می توانید منطقه نمایش را در تصویر 360 درجه که توسط لنز گرفته شده است، تغییر دهید تا به همان نتایجی که با استفاده از یک تابع پان یا شیب حاصل می شود، برسید. اما چون این عملیات به صورت مکانیکی انجام نمی شود، عملیات تصویر بسیار ساده تر از توابع مکانیکی معمولی یا شیب است. علاوه بر این، تغییر جهت گیری لنز در دوربین های معمولی و شیب، روی تصاویر ضبط شده و مناطق نمایش داده شده برای سایر کاربران تاثیر می گذارد، در حالی که چنین عملیاتی در این دوربین بر روی تصاویر نظارت بر سایر کاربران تاثیری ندارد و ضبط مستمر را فعال می کند.

طیف گسترده ای از حالت های تصویر

Wide range of image modes

وضوح بالا (1080 پیکسل تصاویر کامل HD تا 30 فریم در ثانیه)

High Resolution (1080p Full HD images to 30fps)

عملکرد فوق العاده پویا و تشخیص چهره

Super Dynamic Function & Face Detection

عملیات صاف PTZ بدون عمل مکانیکی

Smooth PTZ operation without mechanical action

سازگار با کارت حافظه SDXC

SDXC Memory Card Compatible

 

منو اصلی