تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7621B

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7621B

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7621B یکی از مدل های با کیفیت این برند است که شامل یک گوشی بیسیم و قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری است.

این تلفن از فناوری DECT 6.0 استفاده می کند که در این سیستم تداخل به حداقل رسیده و شاهد نویز ناشی از تداخل با سایر دستگاه های بیسیم نخواهید بود. همچنین در این سیگنال افزایش برد را نیز شاهد هستیم و استراق سمع نیز در این سیستم وجود ندارد.

این تلفن دارای سیستم کالر آی دی گویا است که می تواند اطلاعات تماس گیرنده را در سراسر منزل اعلام کند. پس دیگر برای مشاهده تماس گیرنده لازم نیست ال سی دی گوشی بیسیم را نگاه کنید.این تلفن علاوه بر اطلاعات تماس گیرنده می تواند هشدار اتمام باتری را هم اعلام کند تا به موقع تلفن خود را به شارژر متصل کنید.

این گوشی دارای سیستم منشی تلفنی است که می تواند در صورت نبودن شما در منزل و عدم پاسخ به تلفن پیغام های مخاطبین شما را ضبط کند تا در وقت مناسب با آن ها تماس بگیرید.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7621B

اگر یک بیسیم برای استفاده شما کافی نیست می توانید این سیستم را تا سقف 6 دستگاه بیسیم دیگر ارتقا دهید و بین گوشی ها هم تماس داخلی رایگان برقرار کنید. با قابلیت Link-to-Cell، می توانید با استفاده از بلوتوث تا 600 نام و شماره از تلفن همراه خود به دایرکتوری داخلی گوشی انتقال دهید. به وسیله این گوشی می توانید برای مخاطبین مختلف زنگ های متفاوت تعریف کنید تا در هنگام زنگ خوردن به راحتی متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته است.

حالت بی صدا یا حالت شب این گوشی می تواند گوشی را در ساعات خاصی به حالت سایلنت در آورد تا در هنگام شب آرامش منزل شما حفظ شود.

قابلیت ها :

دارای تکنولوژی DECT 6.0

دارای سیستم کالر آی دی گویا

اعلام هشدار اتمام باتری

دارای سیستم منشی تلفنی

قابلیت Link-to-Cell

حالت شب

منو اصلی