دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-NM100

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-NM100

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-NM100 دوربین رنگی متصل به شبکه از طریق اترنت و که هر دو فرمت JPEG و MPEG4.  پشتیبانی می کند .کنترل های دوربین از جمله پان، شیب، زوم و مشاهده از هر نقطه از شبکه قابل دسترسی است به سادگی با ورود به WEB و ورود به IP آدرس منحصر به فرد رایگان می توانید تصاویر ضبط شده دوربین را مشاهده کنید. شما می توانید دوربین ها را در مکان های مختلف تنظیم کنید تا بتوانید تا 8 دوربین را در یک مرورگر مشاهده و کنترل کنید.

با استفاده از یک سنسور حرکتی داخلی، WV-NM100 یک زنگ هشدار را روشن می کند و پس از آنکه حرکت را حس می کند، تصاویر را ذخیره می کند و همچنین از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد. دوربین همچنین از تنظیم زمان و تاریخ استفاده می کند تا باعث ذخیره سازی و انتقال تصویر شود و در نتیجه صرفه جویی در زمان با ارزش و منابع هارد دیسک را کاهش می دهد. WV-NM100 سریع و آسان است و می تواند روی دیوار یا میز نصب شود.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-NM100

شما می توانید دوربین ها را در چندین مکان با قابلیت مشاهده و کنترل کامل تا 8 دوربین مداربسته از یک ایستگاه رایانه تنظیم کنید. سه سطح دسترسی مدیر در دسترس هستند تنظیم، کنترل و مشاهده تصویر. یک سیستم تأیید رمز عبور تعیین سطح دسترسی اختصاص داده شده برای هر کاربر است.

قابلیت تصویربرداری / انتقال خودکار اتوماتیک شرایطی مانند روز یا فاصله زمانی و غیره را تعیین می کند تا تصاویر را به صورت خودکار منتقل یا انتقال دهد. با استفاده از این تابع، شما همچنین می توانید تصاویر را به صورت خودکار بر روی صفحه اصلی خود به روز کنید.

با توجه به استفاده از عناصر تصویربرداری، همراه با آخرین فن آوری نیمه هادی ها و فن آوری های تصویربرداری با نور کم از دوربین های نظارت، WV-NM100 کارایی نور کم نور 2 لوکس (0.2 fc) را در حساسیت الکترونیکی نشان می دهد.

منو اصلی