تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6702

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6702

پاناسونیک برندی است که از دیرباز تا کنون مشغول به تولید محصولات مختلف مخابراتی است. این شرکت با تولید تلفن های با کیفیت توانسته فروش بسیار بالایی در سطح دنیا کسب کند.

اگر به دنبال خرید تلفن هستید این برند می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در ابتدا باید نیاز خود را از تلفن مشحص کنید و سپس اقدام به انتخاب کنید.

اگر در منزل یا دفتر کوچک خود دو خط تلفن دارید و به دنبال خرید تلفن هستید می توانید تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6702 را تهیه نمایید.

این تلفن از کیفیت ساخت فوق العاده بالایی برخوردار است و طراحی مدرن و شیکی دارد. این تلفن قابلیت پشتیبانی از دو خط تلفن شهری را دارد و دارای دو بیسیم است. قابلیت کنفرانس تماس تا چهار نفر هم با این تلفن وجود دارد. این تلفن قیمت مناسبی دارد و نسبت به اینکه دو تلفن بیسیم جدا برای هر خط تهیه کنید مقرون به صرفه تر است.

ساخت این تلفن در کشور مالزی است و دارای نمایشگر LCD نورانی 3 سطری روی گوشی بیسیم است. سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال قابلیت منحصر به فرد دیگری است که این تلفن داراست. اگر به هر دلیلی قادر به پاسخگویی تلفن نباشید این سیستم منشی تلفنی می تواند پیغام های مخاطبین شما را ثبت کند تا در وقت خالی خود آن ها را گوش دهید و با آن ها تماس بگیرید.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6702

این تلفن بر روی پایه دارای شماره گیر و بلندگو است می توانید از طریق پایه هم شماره گیری کنید و هم تماس برقرار کنید.

همانطور که گفته شد این تلفن دارای دو گوشی بیسیم است ولی قابل ارتقا تا 8 بیسیم است و گوشی سازگار با پایه آن مدل KX-TGA670 است.

قابلیت ها :

نمایشگر LCD نورانی 3 سطری روی گوشی

بلند گوی دیجیتال 2 طرفه (پایه / گوشی )

فن آوری بهبود کیفیت صدا

50 حافظه نام و شماره تلفن

سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال

قابلیت افزیش تا 8 گوشی (KX-TGA670)

2 خط با قابلیت برقراری کنفرانس 4 نفره

مزاحم یاب گویا

ساخت مالزی

منو اصلی