تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG6672

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG6672

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برایتان اهمیت دارد حتی در صورت نبود برق هم تماس هایتان از دست نرود ، باید تلفن های رومیزی و با سیم را تهیه کنید.

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG6672 این دستگاه دارای دو گوشی است که یکی از آن ها بیسیم و دیگری رومیزی و با سیم است. امکان مشارکت بیش از دو نفر در تماس و کنفرانس کردن آن به وسیله این دستگاه فراهم می آید. یک خط تلفن شهری توسط این گوشی ساپورت می شود.

دو دستگاه گوشی بی‌سیم با فرکانس 1,9 گیگاهرتز با برد 60 متر داخلی و 300 متر خارجی دارد و منبع تغذیه ‌آن‌ها باتری Ni-MH شارژی به اندازه AAA است.

سیستم منشی تلفنی این گوشی بیسیم در صورت عدم پاسخگویی دستگاه به صورت خودکار روی پیغام گیر رفته و با ظرفیت ضبط ۱۸ دقیقه ای پیغام های شما را ذخیره و ثبت می نماید.

دارای تکنولوژی DECT امنیت بالاتر مکالمه را فراهم می کند و از استراق سمع جلوگیری می کند، محدوده و برد بیشتر و کیفیت مطلوب تر صدا را برای شما به ارمغان می آورد.

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG6672

با استفاده از قابلیت کالر آی دی گویا بدون نیاز به دیدن صفحه نمایش گوشی می توانید از اینکه چه کسی با شما تماس گرفته است مطلع شوید زیرا نام یا شماره تماس گیرنده برای شما اعلام می شود.

قابلیت ها :

تنظیم زنگ های مختلف برای شناسایی تماس گیرنده

داراي تکنولوژی DECT 6.0 Plus

قابلیت استفاده با 3 گوشی

سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال 18 دقیقه ای

امکان کار کردن بیس در هنگام قطع برق

تعیین 5 شماره جهت شماره گیری سریع روی گوشی

نمایشگر نورانی در گوشی

مزاحم یاب گویا

قابل افزایش تا 6 گوشی

بلند گوی دیجیتال 2 طرفه (پایه / گوشی )

100 حافظه نام و شماره تلفن

برقراری کنفرانس 4 نفره

شماره گیر نورانی روی گوشی

امکان مسدود کردن تماس

حالت شب

ساخت مالزی

منو اصلی