تلفن سانترال پاناسونیک KX-TS840

تلفن سانترال پاناسونیک KX-TS840

امروزه دنیای ارتباطات پیشرفت های بزرگی کرده و همگام با پیشرفت ارتباطات ،وسایل ارتباطی نیز بسیار گسترده شده و پیشرفت کرده.

تلفن ها به عنوان ابتدایی ترین وسایل ارتباطی از راه دور از دیرباز تا کنون دستخوش تغییر و تحولات بزرگی شده اند که در حال حاضر بسیار امکانات زیادی دارند .

تلفن های پاناسونیک سال ها است که طرفداران خاص خود را دارد .طراحی جهانی ، تکنولوژی منحصر به فرد ،سازگاری با گوشی های رومیزی ساده ترین و مرسوم ترین نوع گوشی تلفن در ادارات و منازل هستند که مستقیما به خط تلفن وصل شده به طور دائم روی یک میز قرار می‌گیرند.

از مزایای این گوشی ها می توان به عدم نیاز به برق مستقیم اشاره کرد. از دیگر امکانات مهم گوشی‌های تلفن رومیزی وجود آیفون یا بلندگو است.حیط زیست از جمله قابلیت های تلفن های رومیزی پاناسونیک می باشد.

پشتیبانی قوی برای تمام انواع کسب و کار سیستم تلفنی تلفیقی شامل عملکرد و طراحی برای رفع طیف گسترده ای از شرایط کسب و کار است. تمام وظایف مورد نیاز براساس مشخصات خاص کسب و کار طراحی شده و عملیات بسیار آسان انجام می شود.

تلفن سانترال پاناسونیک KX-TS840 دارای ویژگی های انعطاف پذیر، ساخت و ساز محکم و مقرون به صرفه است. شماره گیری با سرعت 10 عدد به شما امکان می دهد تا شماره تلفن های اغلب استفاده شده را در گوشی برنامه ریزی کرده و با لمس یک دکمه شماره گیری کنید. بلندگوی تلفن به شما اجازه می دهد بدون نیاز به لمس گوشی صحبت کنید و یک جک هدست مکالمه بدون دست را ارائه می دهد.

تلفن سانترال پاناسونیک KX-TS840

تلفن با سیم و رومیزی

دارای بلندگو

حافظه 10 شماره گیری سریع

تنظیم حجم صدای گوشی بیسیم 4 مرحله ای

کنترل حجم صدا هدست

کنترل سه گانه صدا زنگ

شماره گیری زنجیره ای

باتری مورد نیاز نیست

صفحه کلید الفبایی

قابل استفاده برای تنظیم روی دیوار

 

منو اصلی