تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6523

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6523

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6523 علاوه بر ظاهری عالی برای محدوده کیفیت برتر تلفن های DECT بی سیم پاناسونیک طراحی شده است. این گوشی چشم نواز، با امکانات منحصر به فرد دارای یک گوشی جذاب و طراحی ارگونومیک برای استفاده راحت است. این گوشی مجهز به یک صفحه کلید بزرگ روشن با نور پس زمینه با دکمه هایی با فاصله مناسب از هم ، رینگر LED و صفحه نمایش ال سی دی دارای اندازه 1.8 اینچی با وضوح متمایز است. ایستگاه پایه منطبق با طراحی پیچیده گوشی است و همچنین شامل یک پانل کنترل دستی با شاخص پیام می شود.

پاناسونیک Trio KX-TG6523 علاوه بر ظاهری عالی برای محدوده کیفیت برتر از تلفن های DECT بی سیم پاناسونیک است.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6523

پاناسونیک KX-TG6523 دارای یک دستگاه منشی تلفنی تمام دیجیتال است که تا 20 دقیقه پیغام را ضبط می کند و از طریق گوشی یا ایستگاه پایه به طور کامل قابل استفاده است. پیام ها را می توان بر روی ایستگاه پایه و یا گوشی پخش کرد و از طریق یک تلفن خارجی از راه دور بازیابی کرد. ایستگاه پایه شامل یک شاخص پیام است که هنگام ارسال پیام های جدید نمایش داده می شود.

Panasonic KX-TG6523 انرژی بیشتری نسبت به بسیاری از تلفن های بی سیم و قابل مقایسه با آن دارد و تا 17 ساعت زمان انتظار / 180 ساعت زمان آماده به کار در هر بار شارژ کامل باتری را فراهم می کند و باعث می شود که KX-TG6523 در خانه یا اداره برای استفاده های مداوم  مورد اعتماد باشد.

پاناسونیک KX-TG6523 همراه با 16 آهنگ زنگ پلی فونیک شخصی، و بسیاری از ویژگی های دیگر شامل محدودیت تماس ورودی. تلفن دارای شناسه تماس گیرنده با شماره تماس 50 نام و شماره (که در آن شناسه تماس گیرنده موجود است) و یک دفترچه تلفن بزرگ 100 نام و شماره که می تواند بین گوشی های پاناسونیک سازگار منتقل شود. KX-TG6523 واحد پایه می تواند 6 گوشی را در کل ثبت کند. برای این منظور به طور جداگانه می توانید از گوشی های اضافی GAP سازگار استفاده کنید.

 

منو اصلی