دوربین مداربسته پاناسونیک مدل BL-C10

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل BL-C10

سازگار با سنسور تشخیص انسان

سنسور به علت تغییرات دما، افراد، حیوانات و غیره را تشخیص می دهد. هنگامی که تشخیص داده شود، تصویر و یا یک سری از تصاویر به شما از طریق پست الکترونیکی برای چک کردن آسان ارسال می شود.

سنسور از طریق جمع آوری نور مادون قرمز که به طور طبیعی از افراد و حیوانات منتقل می شود، حرارت را تشخیص می دهد. بعضی از محیط های حرارتی، نور خورشید، تهویه مطبوع، گرمایش و غیره، ممکن است خطاهای تشخیص یا محدوده سنسور را کاهش دهند.

زمان لازم برای ارسال تصاویر توسط ایمیل از دوربین، بسته به شرایط شبکه متفاوت خواهد بود. هنگام تنظیم دوربین مداربسته برای ارسال تصاویر ایمیل به یک تلفن همراه، توصیه می کنیم یک فاصله زمانی طولانی تر تنظیم کنید. اگر فاصله بیش از حد تنظیم شود، تصاویر بیشتری به تلفن همراه شما ارسال می شود و بنابراین هزینه های تلفن همراه شما بالاتر است.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل BL-C10
حالت حریم خصوصی

هنگام بازگشت به خانه، فقط یک دکمه برای پوشش لنز و حفظ حریم خصوصی خود را فشار دهید. مدیران سیستم همچنین می توانند این کار را بر روی شبکه انجام دهند.

پنل کنترل و کنترل شیب

شما می توانید به طور مستقیم از یک رایانه شخصی یا تلفن همراه برای تغییر جهت که دوربین در معرض نظارت بر تصویر قرار دارد را تغییر دهید. این امکان به شما اجازه می دهد که یک منطقه بزرگ را با یک دوربین نظارت کنید.

با پیکربندی خودکار استاندارد صنعتی (UPnP)، دوربین و روتر یا رایانه شما به طور خودکار بهترین تنظیمات را انتخاب خواهند کرد که به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه تنظیم پیچیده به دوربین دسترسی داشته باشید. پس از اتصال، با استفاده از یک مرورگر وب ساده، وارد شوید و دوربین را چک کنید.

کنترل دوربین از راه دور

با استفاده از یک مرورگر وب استاندارد، صفحه نمایش ویدئویی، یا حتی یک تلفن همراه یا PDA سازگار، می توانید حرکت دوربین را کنترل کنید. 120 درجه حرکت پان (چپ و راست) و حرکت 90 درجه (بالا و پایین) موجود است. شما همچنین می توانید “موقعیت صفحه اصلی” را تعیین کنید که به شما امکان می دهد دوربین را به یک موقعیت عکسبرداری از پیش تعیین شده بازگردانید

منو اصلی