تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7643

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7643

تلفن های پاناسونیک سال ها است که طرفداران خاص خود را دارد .طراحی جهانی ، تکنولوژی منحصر به فرد ،سازگاری با محیط زیست از جمله قابلیت های تلفن های بیسیم پاناسونیک می باشد.

این تلفن از سری تلفن های دارای سه گوشی بیسیم شرکت پاناسونیک است که قابلیت افزایش گوشی بیسیم تا سقف ۶ عدد را دارد و شما می توانید تک گوشی متناسب با این تلفن را خریداری نمایید و سپس آن را با پایه اصلی تلفن ریجستر کنید و سپس از گوشی های اضافه بر روی تلفن خود استفاده کنید .قابلیت تماس داخلی بین گوشی های بیسیم نیز برای این تلفن تعریف شده است.

بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0 در این گوشی باعث شده افزایش برد را شاهد باشیم و فرکانس تقویت شده  در این تلفن باعث کاهش نویز در هنگام مکالمه می شود.

با استفاده از منشی تلفنی دیجیتال این دستگاه در مواقعی که به تماس ها پاسخ داده نمی شود دستگاه به صورت خودکار روی پیغام گیر رفته و میتواند پیام هایی که برای شما گذاشته می شود را تا 18 دقیقه ذخیره نماید.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7643

هر گوشی بیسیمی که بروی بیس رجیستر می شود میتواند از دفترچه تلفن به صورت مشترک استفاده کرده و در مجموع تا ۳۰۵۰ نام و شماره ی تلفن را در دستگاه ذخیره نماید.

سایر امکانات:

-امکان برقراری کنفرانس تا 5 نفر

-امکان اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث

-استفاده از قابلیت بلوتوث برای انتقال دفترچه تلفن از تلفن همراه

-بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0

-قابلیت افزایش تا 6 گوشی

-سازگار با محیط زیست

-کارکرد بدون برق

– حالت شب

-سیستم زنگ ساعت و هشدار باطری

-سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال

-قابلیت مسدود کردن تماس های ورودی

-بلندگوی دیجیتال بروی گوشی و بدنه

-دفترچه تلفن مشترک

-صفحه کلید نورانی

-شماره انداز گویا

منو اصلی