تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T7710

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T7710

چراغ پیام / زنگ لنز KX-T7710s به شما کمک می کند تا تمام تماس های مهم را حتی زمانی که شما در حال گوش دادن به گوشی نیستید، دریافت کنید.برای مثال اگر در محیطی پر سر و صدا کار می کنید و صدای تلفن را ممکن است نشنوید چراغ زنگ می تواند به شما کمک کند.

چراغ پیام / رینگر هنگامی که تماس برقرار می شود یا کسی پیام را ترک می کند، روشن می شود. هنگامی که KX-T7710 به یک باکس سانترال پاناسونیک متصل شود و در حالت PBX تنظیم شده است، فشار دادن دکمه پیام به صورت خودکار با فردی که پیام را ترک کرده است تماس می گیرد.

دکمه های تک لمسی برای شماره گیری سریع و آسان

دکمه های لمسی هنگامی که با مشتری تماس می گیرید که به طور مرتب صحبت می کنید وقت و انرژی شما را ذخیره می کند. برای مثال، یک هتل می تواند این دکمه ها را برای تماس با میز جلو، خانه یا خدمات اتاق، و مهمانان تنظیم کند که البته بعدا قادر به تغییر آنها نخواهند بود.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T7710

پورت داده برای اتصال یک دستگاه ارتباطی

یک سوکت در سمت راست گوشی به شما امکان می دهد هر دستگاه خطی را به عنوان مثال یک رایانه، مودم، دستگاه فکس، دستگاه پاسخگو را متصل کنید.

بر روی دیوار قابل تنظیم و نصب است

اگر فضای میز مناسب برای KX-T7710 شما وجود ندارد، میتوانید آن را روی دیوار نصب کنید.

انتخابگر سه گام زنگ

شما می توانید میزان رینگر را در سه مرحله (پایین / متوسط / بلند) تنظیم کنید.

کلید بالا / پایین یا جهات نما برای تنظیم سریع حجم

این تلفن ایده آل برای هتل ها است و در رنگ های سیاه یا سفید موجود است. این تلفن پاناسونیک تنها با سیستم های مخابراتی پاناسونیک سازگار است و برای استفاده در منزل مناسب نیست.

منو اصلی