دوربین مدار بسته پاناسونیک مدل WV-NF302

دوربین مدار بسته پاناسونیک مدل WV-NF302

شبکه دوربین مگاپیکسلی I-Pro WV-NF302 دارای سنسور تصویر 1280 x 960 مگاپیکسلی با خروجی دیجیتالی MPEG-4 / JPEG در اندازه تصویر VGA تا 30 ips و قابلیت دو جریان است. طراحی مدرن از این دوربین گنبدی با کارایی بالا با یک بدن فلزی سنگین و پوشش گنبد پلی کربنات برای کاربردهای نصب شده تکمیل شده است. سایر ویژگی های عملکردی عبارتند از: PoE، خروجی پیشرفته برای تشخیص حرکت ویدئویی ساخته شده (VMD) برای تصاویر واضح حرکتی Adaptive Black Stretch (ABS) برای افزایش دید در مناطق تاریک و بدون آسیب رساندن به منطقه روشن در همان فیلتر RGB صحنه برای تولید رنگ برتر تمرکز برای تنظیم تمرکز روی صفحه نمایش برای تمرکز بهینه و اسلات کارت حافظه SD برای ضبط پشتیبان به دلیل نقص شبکه کمک می کند.

دوربین مدار بسته پاناسونیک مدل WV-NF302

علاوه بر کیفیت تصویر و ویژگی های قابل توجه آن، WV-NF302 برای سهولت نصب با خروجی مانیتور آنالوگ برای تأیید سریع تنظیمات دوربین طراحی شده است. لولای سه طرفه با تنظیمات چرخشی افقی، عمودی و چرخشی و گزینه هایی برای سطح و جاسازی شده نصب، و همچنین نصب در یک جعبه اتصال استاندارد برق دارد.

ویژگی ها :

تصویر برتر از 980 * 1280 پیکسل، قابلیت شناسایی افراد را افزایش می دهد

خروجی سیگنال دیجیتال MPEG-4 / JPEG در اندازه تصویر VGA تا 30 ips

خروجی جریان دوگانه MPEG-4 و JPEG برای نظارت همزمان و ضبط با وضوح بالا

خروجی پیشرفته، عکس های واضح را با تاری حرکت کمتر و بدون پاره شدن حتی زمانی که سوژه حرکت می کند، تضمین می کند.

حساسیت بالا: 1.5 لوکس (رنگ) با پوشش دام روشن در F1.3 (عریض)

ویژگی های مدیریت زنگ قدرتمند اجازه می دهد تصاویر توسط ایمیل یا FTP ارسال شوند زمانی که آلارم ها توسط حوادثی مانند تشخیص حرکت، برنامه زمان بندی شده یا ورودی سنسور خارجی بوجود می آیند. همچنین می توان تصاویر را برای ضبط مستقیم بر روی دوربین مداربسته با استفاده از کارت حافظه SD فعال کرد. با پشتیبانی از Power over Ethernet، دوربین را می توان با استفاده از یک کابل استاندارد اترنت نصب کرد و با خروجی ویدئو آنالوگ و تمرکز روی صفحه، دوربین را می توان به سرعت و با صرفه جویی در وقت نصب کرد.

منو اصلی