تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG5771

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG5771

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG5771 یکی از تلفن های با کیفیت پاناسونیک است که از قابلیت های زیادی برخوردار می باشد.

در نگاه نخست به گوشی می توانید دکمه های شماره گیر روی پایه آن را مشاهده کنید که می تواند به شما امکان این را دهد که از روی پایه نیز شماره گیری را انجام دهید.

وجود بلندگو روی بیس هم باعث شده تا بتوانید از طریق پایه مکالمه داشته باشید.پس این تلفن می تواند در صورت قطع برق بر روی پایه قابلیت تماس را برای شما فراهم آورد.

بلندگوی این تلفن هم بر روی بیس و هم بر روی تلفن بیسیم از نوع دیجیتال است و کیفیت صدای واضح و شفافی برای شما ایجاد می کند.

این گوشی بیسیم دارای قابلیت منشی تلفنی است که می تواند به شما کمک کند تا تماس هایتان از دست نرود.به این ترتیب می توانید با خیال راحت منزل را ترک کنید و به کارهایتان برسید. در صورت عدم پاسخگویی شما به تلفن به هر دلیل دستگاه به صورت اتوماتیک روی پیغام گیر رفته و با ظرفیت ضبط 16 دقیقه ای پیغام های شما را ذخیره می کند.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG5771

قابلیت کالر آی دی گویا یکی از بهترین ویژگی های این تلفن است.شما می توانید در هر جای منزل که هستید متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته بدون اینکه بخواهید نزدیک گوشی بروید و از روی نمایشگر شماره یا نام را بخوانید.

برای شماره گیری سریع می توانید تا 50 نام و شماره ی تماس را در دفترچه تلفن اختصاصی این گوشی ذخیره کرده و به راحتی تماس مورد نظر را ایجاد کنید.

قابلیت ایجاد کنفرانس تا 4 نفر یکی دیگر از قابلیت های تعبیه شده برای این گوشی بیسیم است.با توجه به قیمت مناسب این تلفن و قابلیت های بی شمار آن می توان گفت یکی از بهترین انتخاب ها برای مصارف خانگی است.

منو اصلی