معرفی قابلیت های تلفن پاناسونیک مدل KX-T7730

معرفی قابلیت های تلفن پاناسونیک مدل KX-T7730

تلفن پاناسونیک مدل kx-t7730 تلفن سانترال مناسب برای برنامه ریزی دستگاه های سانترال کم ظرفیت است . و البته تلفن اپراتوری مناسبی برای منشی و کارمندانی که زیاد با تلفن سر و کار دارند است . شما با استفاده از دستگاه سانترال می توانید داخلی های دیجیتال و آنالوگ داشته باشید و با وصل کردن تلفن های مختلف به این داخلی ها از آن ها استفاده کنید . استفاده از تلفن های مخصوص سانترال برای همه داخلی ها کار به صرفه ای از نظر اقتصادی نیست . شما می توانید برای منشی و اپراتور از تلفن های مخصوص سانترال که قابلیت های مختلفی هم دارد استفاده کنید . ولی برای سایر کارمندان که کار با تلفن کم دارند میتوانید از تلفن های آنالوگ معمولی استفاده کنید . تلفن های آنالوگ شامل تلفن های خانگی رومیزی و تلفن های بیسیم هر برندی است .

معرفی قابلیت های تلفن پاناسونیک مدل kx-t7730

این تلفن دارایlcd  است و 12 کلید قابل برنامه ریزی برای آن تعبیه شده که قابلیت های  speed dial، blf  و co line رادر اختیار کاربر قرار می دهد . صفحه نمایش آن قابلیت دریافت کالرآیدی را دارد و همچنین اپراتوری سیستم تلفنی را فراهم می آورد. این تلفن هایبرید روی سانترال های kx-tes824 و kx-tem824 به صورت مستقیم و روی سانترال های سری TDA و TDE با کارت DHLC قابل استفاده می باشد.

با وجود گذشت چندین سال از اولین تولید این تلفن اپراتوری مدیریتی ، همچنان پر استقبال ترین تلفن مدیریتی پاناسونیک برای سانترال های کم ظرفیت 3 به 8، 6 به 16 و 8 به 24 است .

کلید های این دستگاه تلفن قابل برنامه ریزی بوده و می توان به سهولت از آن ها چه برای برنامه ریزی و چه برای استفاده اپراتوری بهره برد .

منو اصلی