نمایندگی پاناسونیک در چیتگر

نمایندگی پاناسونیک در چیتگر

نمایندگی پاناسونیک ، اصل مشتری مداری را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده است. این مرکز تمامی تلاش خود را جهت نهادینه کردن مفهوم مشتری مداری بین کارکنان خود به کار بسته است. در سال‌های اخیر تمامی شرکت ها و سازمان ها، به اهمیت رضایت مشتری پی‌برده‌اند. مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها است.

اجرای این استراتژی از طریق پاسخگویی مثبت به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان اهمیت بسیاری دارد. مدیریت نمایندگی پاناسونیک معتقد است کارکنان باید فلسفه خدمت به مشتری را به طور دائم تقویت کرده و برای بهبود مستمر آن کوشش کنند. نمایندگی پاناسونیک، به دلیل تعهدی که در برآورده کردن نیاز مشتریان دارد، در ارائه ی خدمات به مشتریان همواره موفق بوده است.

 

نمایندگی پاناسونیک در چیتگر

نمایندگی پاناسونیک در چیتگر

 

در حال حاضر شرکت پاناسونیک با خرید و ادغام برندها و شرکت‌های خوش‌نام دیگر نظیر ناسیونال، سانیو و تکنیس به تولید محصولات متعددی در حوزه الکترونیک می‌پردازد؛ نمایندگی پاناسونیک تعمیر و ترمیم تمامی این محصولات را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می دهد.

برخی از محصولات تولید شده در این کمپانی عبارتند از: تلویزیون ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی (جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی)، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سانترال مرکزی تلفن و پی‌بی‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و … . در صورتی که کاربر هریک از محصولات پاناسونیک هستید، هنگام بروز مشکل با نمایندگی پاناسونیک تماس بگیرید.

شرکت ایده آل گستر،نماینده رسمی پاناسونیک در ایران

 

سالیان زیادی است که در زمینه ارائه محصولات متنوع شرکت پاناسونیک در  بخش های مخابراتی آن، مشغول به فعالیت می باشد. ارائه انواع تلفن ها، در قالب های گوناگون بی سیم و رومیزی و با تنوع بسیار زیاد، ارائه انواع دستگاه های فکس و همچنین سیستم های اداری سانترال مشغول به فعالیت می باشد.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی