نمایندگی “خریدسانترال پاناسونیک”در شریعتی

نمایندگی “خریدسانترال پاناسونیک”در شریعتی

نمایندگی “خریدسانترال پاناسونیک”در شریعتی : سانترال،به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی‌ها با (تنظیم امکانات و محدودیت‌ها) به وجود خواهد آمد. در واقع یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می‌گیرد.

 

امکانات بالقوه دستگاه و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه‌ها را ملزم به استفاده از این دستگاه می‌کند. از جمله این امکانات می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، درسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و … اشاره کرد. سانترال ها را میتوان با توجه ظرفیت و یا نحوه برقرار ارتباط بین داخلی ها خود تقسیم بندی کرد.نمایندگی “خریدسانترال پاناسونیک”در شریعتی

 

این دسته برای کسب و کار های کوچک و متوسط طراحی شده اند طوری که میتوان نیازهای یک اداره یا یک شرکت متوسط را به شکل کامل و مناسب پوشش دهد، و تا ظرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.این دستگاه‌ها با توجه به امکانات و ویژگی های بسیار متنوع و بلقوه خود میتوانند گزینه مناسبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و حتی کنترل آنها باشند. دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک علارقم قیمت بسیار مناسب بخش عظمی از امکانات دستگاه های پیشرفته موجود در بازار را فراهم میکنند و میتوان آنها را نسبت به محیط کار و نیاز اختصاصی شما قابل برنامه ریزی و ارتقا میباشد تا نهایت لذت را از محیط کار خود ببرید.‌

“درباره مزایای سانترال پاناسونیک”

ایجاد یک شبکه تلفن داخلی

Share کردن خطوط شهری بین داخلی ها

ایجاد کنفرانس بین داخلی ها و خطوط شهری

انتقال ۱ خط بین داخلی ها

Hold  کردن مکالمات

اشغال نشدن خطوط تلفن

راهنمای خرید سانترال

برای راه اندازی سانترال و خرید یک سیستم متناسب با نیازهایمان باید به سه موضوع اساسی توجه نمود. در این بخش سعی داریم آشنایی اولیه و مختصری برای مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط داشته باشیم تا در زمان خرید اطلاعات بهتری در انتخاب محصول داشته باشند.

تعداد خطوط شهری

ابتدا باید تعداد خطوط شهری مورد نیاز جهت پاسخگویی و تماس با بیرون را در نظر گرفت. زیرا سانترال ها برای تعداد مشخصی از خطوط شهری تولید شده اند و ظرفیت مشخصی از نظر تعداد خط شهری دارا می باشند.

تعداد و نوع داخلی ها

موضوع بعدی در نظر گرفتن تعداد داخلی های مورد نیاز است. در این بخش باید در نظر داشته باشیم ما به چه داخلی هایی و با چه امکاناتی نیاز داریم. نوع استفاده از داخلی را باید مشخص نمود، که کاربری کارمندی و یا منشی مدیریتی دارند.

قابلیت های مورد نیاز ما

همانطور که می دانیم یک سیستم تلفنی قابلیت های متنوع و جذابی دارد. که ممکن است ما به بخشی از آن های نیاز داشته باشیم و بخشی مورد استفاده ما نباشد. پس ما باید امکاناتی که میخواهیم روی سیستم تلفنی داشته باشیم را مشخص نماییم. به طور مثال، تلفن گویا، ضبط مکالمات، صندوق صوتی، دربازکن، باطری بکاپ سانترال و … امکاناتی هستند که روی یک سانترال می تواند وجود داشته باشد حال باید بدانیم به کدام یک از این قابلیت ها نیاز داریم تا براساس بودجه و هزینه ای که میخواهیم داشته باشیم، سانترال مناسب و امکانات جنبی مورد نیاز را انتخاب نماییم.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی