ویدئو پروژکتور پاناسونیک LB-280 و PT-EW640

ویدئو پروژکتور پاناسونیک LB-280 و PT-EW640

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام شرکت پاناسونیک را نشنیده باشد و از محصولاتش به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود، یاد نکند! همچنین تنوع محصولات پاناسونیک نیز تحسین مخاطبین را بر می انگیزد.

اافتخار میکنیم خدمت جدید دیگری را به مشتریان و همراهان خود ارائه دهیم :

اکنون  به معرفی دو نوع از ویدیو پروژکتور های پاناسونیک میپردازیم:

ویدئو پروژکتور پاناسونیک LB-280 و PT-EW640

Video Data Projector

ابتدا بهتر است تعریفی از ویدیو پروژکتور را داشته باشیم و در ادامه به معرفی آن بپردازیم.

ویدئو پروژکتور دستگاهی است که تصاویر و اطلاعات در کامپیوتر شخصی ، لپ تاپ، تبلت و یا گوشی همراه و همچنین فایل ویدئویی از ویدئو پخش VCD یا DVD ، دوربین فیلمبرداری ،  دوربین دیجیتال ، تلویزیون ، ويژوالايزر و سایر لوازم الکتریکی دریافت کرده و توسط یک منبع نور سیگنال ها را با بزرگنمایی به روی پرده نمایش به احتراز در می آورد . این دستگاه بطور همزمان به لپ تاب، تبلت، گوشی همراه، کامپیوتر ، دوربین فیلمبرداری، تلویزیون، ویدئو پخش ، بلندگو ، میکروفون و سایر سیستمهای صوتی و تصویری ارتباط یافته و تصاویر آنها را به صورت بزرگ بر روی پرده نمایش منعکس میسازد. استفاده از دیتا پروجکشن در عرصه آموزش و در سمینارها، اتاق کنفرانس، همایش ها، دانشگاه ها، مدارس عمومیت دارد. همچنین استفاده از این ابزار در بازرگانی و تجارت جهت انتقال مناسب تر مفاهیم و ایده ها یکی از بهترین راهکارها است.

ماشينهای اداری اسپرت، نمايندگی رسمی فروش انواع دیتا پروجکشن در رزولوشن و قدرت روشنايي متفاوت در ايران با برخورداري از کادر باتجربه, تکنسين هاي مجرب پـس از ربع قرن ارائه خدمات بـه سازمانهاي دولتي و خصوصي, موفق به تامين نيازهاي آنها در زمينه تجهيزات کمک آموزشي و تعمير و نگهداري محصولات مربوطه گرديده است.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PANSASONIC LB-280

ویدئو پروژکتور PT-LB280 از برند پاناسونیک و با تکنولوژی 3LCD است .علاوه براین موارد به دلیل ظاهر سفید و تقریبا ساده اش قابل استفاده در کلاس های کوچک یا متوسط  به صورت سینمای خانگی می باشد و هم چنین گزینه بسیار مناسبی برای اساتید و مدیران است.از ویژگی های بارز آن می توان به اصلاح تصویرهای ذوزنقه ای عمودی تا 30 درجه اشاره کرد. هم چنین ایــن ویدیو پروژکتور دارای HDMI و RGB برای وصل شدن به  کامپیوتر می باشد.

طراحی و کیفیت دیتا ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB280

ویدئو پروژکتورPanasonic PT-LB280 در ابعاد 352*98* 255 میلی متر ساخته شده و حدودا 2.8 کیلوگرم وزن دارد بنابراین جابه جایی و حمل آن آسان است و به راحتی می توان با خود به مکان های مختلف مانند سالن همایش یا اتاق کنفرانس برد. این دستگاه از تکنولوژی 3LCDاستفاده می کند که تصاویر را با رزولوشن 768*pixel 1024 و کنتراست 10000:1 نمایش می دهد.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW640

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW640 با روشنایی 5800 انسی لومنز، کنتراست 5000:1 و تکنولوژی پنل 3LCD به عنوان ویدئو پروژکتور  HD شناخته شده است. این دستگاه به علت پورت های متعدد از قبیل HDMI  کاربران زیادی را جذب خود نموده است.دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW640 که با رزولوشن فول اچ دی شنتاخته می شود و می توان هیجان فیلم های FULL HD را با ویدئو پروژکتور پاناسونیک 640 تجربه نمود. همچنین دارای ماژول وایرلس اختیاری برای تبادل اطلاعات به صورت بی سیم می باشد. لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW 640 مدل ET-LAE300 با توان 335 وات می باشد.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی