معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل  KX-TG3611BX

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

این بار می‌خواهیم به شرح یکی دیگر از تلفن‌های «پاناسونیک»، این شرکت دوست‌داشتنی ژاپنی بپردازیم. مدل «KX-TG3611BX» یکی از تلفن‌های کوچک و کم‌حجم پاناسونیک است که از یک بیس کوچک و گوشی بی‌سیم تشکیل شده است. بیس اصلی گوشی در ابعاد 118 × 122 × 59 میلی‌متر و با وزن 139 گرم و گوشی بی‌سیم با ابعاد 32 × 48 × 155 میلی‌متر و با وزن 126 گرم یعنی تقریبا هم‌وزن یک گوشی تلفن همراه ارائه می‌شود. همچنین بلندگوی خارجی گوشی بی‌سیم نیز در مواقع نیاز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

برای ذخیره‌ی شماره تلفن‌های خود می‌توانید تا 50 شماره را در گوشی بی‌سیم ذخیره نمایید. تلفن بی‌سیم از دو باتری قابل شارژ نیکل – متال هیدرید (Ni-MH) استفاده می‌کند که می‌توانید در صورت تمایل از باتری‌های قلمی عادی موجود در بازار نیز استفاده کنید. باتری‌های گوشی بی‌سیم در مدت 7 ساعت به طور کامل شارژ می‌شوند و بعد ازآن می‌توانند تا 5 ساعت مکالمه و تا 11 روز به صورت آماده‌ به کار تلفن را روشن نگاه دارند. در صورت گم شدن تلفن بی‌سیم می‌توانید با فشار دکمه‌ای که در کنار بیس اصلی تلفن قرار داده شده است زنگ گوشی بی‌سیم را به صدا در آورید.

بیس اصلی تلفن قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد که می‌توانید در صورت تمایل آن را به دیوار پیچ کرده و بر روی میز قرار ندهید. تلفن‌های بی‌سیم امروزه به یکی از لوازم مهم خانگی تبدیل شده‌اند. درگذشته‌ای نه چندان دور تصور تلفنی که بتوان در آن در محیط قدم زد شاید در ذهن کسی نمی‌گنجید و به عنوان پدیده‌ای لوکس درنظر گرفته می‌شد و اغلب مردم برای این مهم از تلفنی‌هایی با سیم‌های بسیار طولانی استفاده می‌کردند. حال با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی دیگر این بخش از زندگیِ لوکس چندان هم لوکس به حساب نمی‌آید و تلفن‌های بی‌سیم به راحتی در شکل‌ها و مدل‌های مختلف یافت می‌شوند. پاناسونیک به عنوان یکی از معروف‌ترین برندهای تلفن همواره در این زمینه حرفی برای گفتن داشته است.

مشخصات فیزیکی:

ابعاد: 59x122x118 میلی متر – وزن: 265 گرم – دارای قابلیت اتصال به دیوار

مشخصات بیسیم:


نوع باتری: 2xAAA – شارژدهی مکالمه: 5 ساعت

سایر مشخصات:

این مدل طراحی شده محصول سال 2010 می باشد،دارای تکنولوژی فرکانس 2.4GHZ ،بلندگوی دیجیتال، قطع صدای زنگ در ساعات تنظیمی، دارای تکنولوژی بهبود کیفیت صدای دیجیتال، اعلام اطلاعات تماس گیرنده، صفحه نمایش نورانی،طراحی شده در دو رنگ سفید ومشکی،دارای مزاحم یاب

مشخصات فیزیکی
ابعاد
وزن 265 گرم
قابلیت اتصال به دیوار
مشخصات فنی
تعداد خطوط 1
قابلیت کنفرانس
قابلیت انتقال تماس
منشی تلفنی
بلندگوی دیجیتال
ارسال و دریافت پیامک
نمایشگر
توضیحات نمایشگر
دفترچه تلفن
توضیحات دفترچه تلفن دارای ظرفیت ورودی 50 مخاطب
قابلیت ضبط مکالمه
توضیحات ضبط مکالمه
نور صفحه کلید
نمایش تماس گیرنده ( Caller ID )
شماره گیر سریع ( Speed Dial )
شماره گیر مجدد ( Redial )
جک هدفون
منبع برق 220ولت
مشخصات بی سیم
تعداد گوشی های بی سیم 1
برد داخلی حداکثر 50 متر و خارجی حداکثر 300 متر
نوع باتری 2xAAA
شارژدهی مکالمه 5 ساعت
قابلیت مکالمه از طریق پایه
قابلیت تماس از طریق پایه
سایر مشخصات
امکانات و قابلیت ها بلندگوی دیجیتال، قطع صدای زنگ در ساعات تنظیمی،دارای تکنولوژی بهبود کیفیت صدای دیجیتال، اعلام اطلاعات تماس گیرنده، صفحه نمایش نورانی
مزایا:

قابلیت افزایش تا6گوشی

     منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی