درباره محصولات مخابراتی پاناسونیک

درباره محصولات مخابراتی پاناسونیک

 

محصولات مخابراتی پاناسونیک به خصوص تلفن پاناسونیک، یکی از برند های جذاب می باشد که مورد مقبولیت عمومی قرار گرفته است. این برند و محصولات آن با کیفیت های متفاوت ، قابلیت های مدرن و کارآیی بالا نسبت به برند های دیگر برتری دارد.
تلفن پاناسونیک به عنوان محصولی برتر با کیفیتی پایدار و ارتباطی متمایز توانسته نظرات مشتریان محترم را جلب نماید واین شرکت درصدد آن است که جدیدترین فن آوری روز دنیار را جهت ارائه هرچه بهتره محصولات خود بخصوص تلفن های خود به کاربندد.
تلفن پاناسونیک در انواع مختلف تلفن بی سیم، تلفن سانترال و تلفن رومیزی پاسخگوی نیاز مصرف کننده می باشد.
تلفن بی سیم پاناسونیک با رنج فرکانسی گیگا ، در انواع تک گوشی ، دو گوشی ، سه گوشی و چهار گوشی دارای سیستم منشی تلفنی پاسخگوی نیاز شما می باشد.
این تلفن ها بسته به مدلشان قابلیت ارسال و دریافت sms ، نمایش شماره تماس گیرنده ( Caller ID) ، منو و تقویم فارسی ، امکان استفاده از دو خط ورودی تلفن ، فن آوری بلوتوث و امکان استفاده از گوشی اضافه را دارا می باشند.

 

درباره محصولات مخابراتی پاناسونیک

 

تلفن سانترال پاناسونیک به نوعی تلفن دیجیتال محسوب می شود که مخصوص دستگاه های سانترال می باشد و امکان برقراری ارتباط با داخلی ها توسط کلیدهای قابل برنامه ریزی و همچنین تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را به شما می دهد.
طراحی نو و عملکرد متفاوت این تلفن ها، راحتی و کارایی بالایی را برای شما به ارمغان می آورد .
تلفن رومیزی پاناسونیک آنالوگ بوده و امکان استفاده به صورت تکی و یا به عنوان گوشی داخلی روی سانترال را دارد، برخی از این تلفن ها امکان پاسخگویی بدون برداشتن گوشی و همچنین گرفتن شماره مورد نظر از طریق دکمه Redial را دارند. برخی از انواع این تلفن پاناسونیک دارای منشی تلفنی جهت دریافت پیغام است. همچنین برخی از این تلفن ها دو خط هستند و امکان اتصال دو خط روی آن وجود دارد.
شرکت ایده آل گستر صدر نمایندگی رسمی شرکت پاناسونیک در ایران از شما به دلیل انتخاب محصولات پاناسونیک تشکر وقدردانی می کند وامیدوار است که بتواند تمامی خدمات در خور این برند محبوب را در اختیار شما مشتریان محترم قرار دهد.
جهت ارتباط با شرکت ایده آل گستر با شماره ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس حاصل فرمایید.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی