سيستمهای سانترال پاناسونیک راه حل مناسب برای مشكلات مخابراتی

سيستمهای سانترال پاناسونیک راه حل مناسب برای مشكلات مخابراتی

امروزه شاهد تحول و دگرگونی های وسیعی در زمينه فن آوری مخابرات و اطلاعات IT هستيم. همچنين محيطهای اداری ما در حال تغيير هستند که قابليت و کارایی بيشتری داشته باشند. سيستمهای تلفن سانترال پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند حداکثر بهره را از اين تغييرات حاصل نموده و با ارائه محصولات مدرن و بسيار جديد کليه نيازهای مشتريان را برآورده کنند.
شرکت پاناسونیک، با ارائه سيستمهای سانترال موجب مي شود كه محيط كاري شما متفاوت به نظر برسد و ويژگيهای مديريت تماس هوشمند اين سيستمها باعث بهبود كارآیی شده و رضايت مشتريان شما را افزايش ميدهد و همچنين تصويري زيبا از محيط كار شما نمايش ميدهد.

 

چه موقع احتیاج است از تلفن سانترال استفاده کنیم؟

مواقعی که تعداد خط شهری زیاد شود بیشتر از سه خط و احتیاج داشته باشید در هر اتاق به این خط ها دسترسی داشته باشید و یا اینکه احتیاج به منشی اتوماتیک داشته باشید برای ارتباط مشتری با کارمند شرکت به طور مثال وقتی که با بعضی شرکت ها تماس میگیرید پیغامی به این صورت پخش میشود برای ارتباط با واحد فروش عدد یک حسابداری عدد دو و غیره … و در بعضی مواقع شما احتیاج به ارتباط تلفنی داخلی بین کارمندان شرکت دارید که شما را مجبور میکند تا از امکانات دستگاه سانترال برای رفع مشکلات خود استفاده کنید.

سیستم های سانترال پاناسونیک با کاربری بالا و استفاده راحت ، سال هاست که در خدمت شرکت ها و مراکز دولتی و خصوصی می باشد. آوایا با ارائه راه حل های مخابراتی برای همه ادارات و شرکت ها و همچنین دفاتر کوچک و ارائه سیستم های سانترال کم هزینه و با قابلیت بالا ، کارایی را افزایش داده و دردسرها وهزینه های ارتباطی را کم می کند.لازم به ذکر است که سیستم سانترال آنالوگ پاناسونیک که برای شرکت های کوچک تا متوسط استفاده می شود.

استفاده گسترده از این دستگاههای سانترال پاناسونیک در بسیاری از شرکت ها، فروشگاهها ،مراکز کوچک اداری و … نشان از قابلیت بالا و کیفیت مورد قبول این سیستم ها می باشد.

*هزینه پائین ، تعمیر و نگهداری و برنامه ریزی آسان،

*ارتقاء  تا ۸ خط شهری و ۲۴ داخلی ،

*امکان نمایشگر Caller ID ،

*نصب سریع و سیستم پذیرش خودکار ۳ مرحله ای

از خصوصیات این دستگاه های سانترال پاناسونیک می باشد.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی